Транспартны тур Друйска-Лынтупскі , праз Браслаў ды Глыбокае
Транспартна-чыгуначныя туры для мяне справа зімовая, таму што лета ў асноўным аддадзена ровару ды іншым актыўнасцям. Але паездка ў глухі чыгуначны тупік да Друі ды Лынтупаў гэта асаблівая справа: туды ехаць магчыма толькі летам, каб паглядзець ўсё калі святло. А тут яшчэ і чуткі пайшлі пра закрыццё пасажырскага руху ў Друю (спадзяюся што толькі чуткі), таму было вырашана хутка і даволі спантанна ехаць, каб абкатаць гэты мядзвежы вугал Беларускай чыгункі
Ніжей ўсе падрабязнасці гэтага эпічнага трыпа
01. Чыгунка Крулеўшына-Лынтупы, ды Варапаева-Друя знаходзяцца на захадзе Віцебскай вобласці. Каб іх абкатаць карыстаючыся толькі грамадскім транспартам хапіла 2-х сутачнай паездкі цягнікамі з дапамогай некалькіх аўтобусаў
02. Усё пачалося вядома са станцыі Баранавічы-Палескія03. Выязжаў электрычкай да Мінска ў 17.5304. Потым перасеў у начны цягнік 625 Мінск-Віцебск у 21.4305. А дакладней у прычапны вагон Мінск-ДруяЦягнік ідзе складаным шляхам, мяняе напрамак у Маладзечна, Крулеўшчыне, Варапаева. Вагоны да Друі двойчы перачапляюцца ў Крулеўшчыне ды Варапаева, а астатнюю частку пуці цягнік ідзе ўжо ў адзіноце.
Далей, каб дасягнуць Лынтупаў, трэба было ехаць з Друі праз Браслаў да Глыбокае аўтобусамі, потым з Глыбокага да Лынтупаў прыгарадным цягніком
06. Нам пашчасціла што у гэты дзень прычапілі яшчэ адзін купейны вагон і таму ехалася даволі камфортна07. Цягнік ідзе марудна, усю ночь, і дасягае Друі раніцай наступнага дня08. У Маладзечна змена напрамку09. Сна было зусім мала. І ў Варапаева, дзе мы былі каля 4 гадзін раніцы, ўжо пайшлі глядзець чыгуначныя цікавосці10. Пагляделі манеўровую працу дзвюх М62, якія ўпраўляюцца ўсімі справамі ў гэтых чыгуначных тупіках11. Нашыя вагоны ішлі ў Друю. Яшчэ адзін вагон паехаў ў Лынтупы
Варапаева-Друя цікавы ход, маляўнічы, зялёны і мае транспартную каштоўнасць, з'яднаючы некалькі гарадоў і пасёлкаў
12. У 06.40 дасягнулі Друі
13. Наш цягнік застаўся да вечара, каб вернуцца назад у Менск14. У нас было каля гадзіны на шпацыр па пасёлку15. Руіны царквы16. Помнік вузкакалейцы17. Тут быў яшчэ і канцавы прыпынак вузкакалейкі Друя-Браслаў-Дукштас18. Друя - вялікі чыгуначны хаб)19. Далей зазірнулі да Даугавы20. Тутэйшы знак21. Латвія ды Піядруя на тым баку22. Аўтобусны прыпынак23. Расклад руху24. Цэнтральная плошча25. Мост праз Друйку26. Ён таксама раней быў чыгуначным27. Мапа28. Наш ПАЗ-4234 да Браслава29. Даўно ужо не бачыў ПАЗ-4234 у працы, нават забыўся аб іх існаванні. Але гачку ў графе "абкатка ПАЗ-4234" раптоўна паставіў)30. Нарэшце мы ў Браславе31. Лесвіца на Замкавую гару32. На гары нічога не змянілася нават за 20 год33. Выгляд на возера Дрывяты34. Стэла Нарбуту35. Дарога на гару36. Шыльда37. У нас было шмат часу каб пашпацыраваць па гораду38. Зазірнулі да былога будынку чыгуначнага вакзалу39. Прыгожы будынак. Нажаль ніякай шыльды на ім няма40. Алея41. Прыстанька на возеры Бярэжа42. Выгляд на возера43. Лесапарк Леснічоўка44. Брукаванка ўздоўж возера45. Возера Дрывяты46. Пляж47. Аўтастанцыя ў Браславе даволі вялікіх памераў48. Але гэта ёй не дапамагае49. Рух невялікі, толькі прыгарадныя аўтобусы ды нешматлікія маршруткі50. У астатнім пустэча51. З'язжалі да Глыбокага маршруткай на Менск у 13.5052. Да Глыбокага чуць больш адной гадзіны язды53. Аўтастанцыя ў Глыбокім ўразіла двіжам54. Мапа55. Аўтобусаў шмат, людзей таксама56. Відзьмо таму што там праходзіў "Вішнёвы фестываль" на які мы знянацку патрапілі57. Фестываль "вішнёвы", але вішню мы пабачылі толькі на рэкламнай шыльдзе

61. Усярэдзіне62. Касцёл63. З даволі дзіўна апранутым Хрыстом64. Алея бюстаў выбітных людзей гораду65. Цэнтральная забудова
66. Шпацыраваць было даволі прыемна

Комментарии
Отправить комментарий